גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

קונצרט - קטיפה שחורה

ארכיון תאריך: 7 יולי 2021

משך: שעה וחצי

הדלתות והמסעדה יפתחו ב-19:00. שימו לב! מומלץ להגיע לקראת פתיחת שערים

קטיפה שחורה – מוזיקה אירית וקלטית חדשה - השקת דיסק! קטיפה שחורה היא הלהקה הותיקה, האיכותית והמצליחה ביותר מבין הלהקות המנגנות מוסיקה אירית/קלטית בישראל. הלהקה נוסדה בשנת 1980 ומאז היא מנגנת מוסיקה אירית בצורה אותנטית ומלהיבה, תוך קיום קשר הדוק עם החלק החי והמתפתח של המסורת המוסיקלית האירית/קלטית.

במשך השנים התרחב הרפרטואר וכיום הוא כולל מוזיקה שנכתבה ע"י חברי הלהקה, וכן מוסיקה קלטית מברטאן (צרפת) גליסיה (ספרד) וקייפ ברטון (קנדה), וגם מוזיקה ישראלית.

הלהקה זכתה להצלחה רבה מרגע היווסדה, ובמשך השנים הופיעה על הבמות המכובדות ביותר בארץ ואף אירחה בהופעות מוזיקאים רבים מאירלנד ומישראל.
ההרכב הנוכחי של הלהקה החל את דרכו בסוף שנת 2016. זהו הרכב צעיר ואנרגטי שמביא לידי ביטוי בצורה מושלמת את המורכבות, העושר והאנרגיה של המוזיקה של קטיפה שחורה. בדרכו הייחודית, הרכב זה נמצא בקו אחד עם מיטב הלהקות בתחום זה בעולם.
הדיסק החדש של קטיפה שחורה מכיל מבחר משובח של מוזיקה אירית וקלטית חדשה מהתוכנית הנוכחית של הלהקה, בעיבודים שנעשו במיוחד לדיסק, והוא ימכר בהופעה במחיר השקה מיוחד.
בהופעה תתארח האקורדיוניסטית משבדיה Sunniva Brynnel.

 
משתתפים:
אורי שלייפר – כינור, שירה
פיליפ חריפקוב – חליל, חליליות איריות, חמת חלילים אירית
מורן מייזלס – קלידים, מלודיקה, שירה
אהוד נתן – בוזוקי אירי, באוראן (תוף אירי)

"הייתי בהופעה, ואני ממש שמח לאמר שיש לכם משהו נורא מיוחד ביד והרבה מה להציע לעולם. כל כך הרבה יופי בהפקה, בביצועים, באנרגיות ובמלודיות הכל כך יפות ומיוחדות. פשוט תענוג!"

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter